Gwarancja

Sklep internetowy VERA-ITALY.pl zapewnia swoim klientom gwarancję handlową, która jest ważna przez 2 lata od daty otrzymania towaru.

Gwarancja na zakupiony towar będzie przestrzegana tylko wtedy, gdy zostaną spełnione następujące warunki:

 

Każdy dokument otrzymany po dokonaniu płatności za zakupiony towar jest uważany za dokument gwarancyjny. Proszę zachować ten dokument na wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji na zakupione produkty.

 

Należy pamiętać, że gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne, wady konstrukcyjne i nieprawidłowy montaż.

 

Następujące przypadki nie są uważane za wady fabryczne:

  • zepsute, porysowane, zdemontowane lub brakujące elementy produktu pod wpływem czynników zewnętrznych (przeciążenie, upuszczenie, otarcia, rozerwania),
  • uszkodzenie i naruszenie całości produktu,
  • ślady próby samodzielnego usuwania wad,
  • poważne zużycie produktu oraz ślady niewłaściwej obsługi i przechowywania,
  • gwarancja nie obejmuje zagubionych przedmiotów.

 

W przypadku wady fabrycznej produkt podlega naprawie lub wymianie w ciągu 30 dni, zgodnie z przepisami bułgarskimi. Wszystkie koszty transportu ponosi VERA ITALIAN EOOD.

 

Niezależnie od gwarancji handlowej, sprzedawca jest odpowiedzialny za niezgodność towaru w ciągu 2 lat zgodnie z art. 112–115 CPA. Brak zgodności oznacza, że otrzymany produkt różni się od zamówionego! Brak zgodności nie dotyczy wad spowodowanych zużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, przechowywaniem lub spowodowanych w inny sposób. Przykłady niezgodności: zamówienie torebki w kolorze żółtym, a dostarczono torebkę w kolorze różowym. W ciągu 2 lat można złożyć wniosek o niezgodność, a jeśli produkt nie zostanie wykorzystany w ciągu 2 lat, jesteśmy zobowiązani do zastąpienia go odpowiednim lub zwrotem poniesionych kosztów. Kolejny przykład: zamówienie torebki, której opis wynosi około 35 na 35 na 12 centymetrów, a dostarczono torebkę o wymiarach 25 na 25 na 10 centymetrów. W takim przypadku, ponownie w ciągu 2 lat, w przypadku nieużywanego towaru, można poprosić o wymianę lub zwrot poniesionych kosztów. Należy pamiętać, że wszystkie produkty są wysyłane z opcją przeglądu. Odcienie kolorów, a także niewielkie odchylenia wielkości ze względu na materiał produktów, nie stanowią powodu do zgłoszenia niezgodności. Zgłaszanie niezgodności odbywa się w formie bezpłatnej, pod wskazanymi danych kontaktowych, adresem e-mail, a także we wszystkich naszych sklepach. W przypadku ewidentnej niezgodności w ciągu 1 miesiąca od otrzymania produktu można skontaktować się z nami w celu zaoferowania rozwiązania kompromisowego, odszkodowania lub innego rozwiązania, zgodnie z interesem obu stron.

Zapisz się aby otrzymywać wiadomości o ZNIŻKACH!

Wprowadź e-mail: